تولید محتوا تخصصی

تولید محتوا تخصصی رشته مورد نظر شما

تولید محتوا تخصصی

تولید محتوا تخصصی رشته مورد نظر شما

کلمات کلیدی
شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۲۶ ق.ظ

آینده بازاریابی محتوا چه می شود؟

اگر در حوزه تولید محتوا فعال هستید یا بخاطر کسب و کار و یا صنعت خود به حوزه محتوا نویسی علاقه مندید، پاسخ این سوال که آینده بازاریابی محتوا چیست؟ برای آینده کاری شما بسیار تعیین کننده و مهم است. اغلب زمانی که من با روزنامه‌نگاران صحبت می کنم، اکثر آنها از محتوای روز افزونی که هر روز باید ارائه کنند شکایت می‌کنند. از این که هر روز باید کانال‌های اجتماعی یا رسانه‌های اجتماعی خود را تغذیه کنند. تا اینکه حجم مورد نیاز برای راضی کردن بازدیدکنندگانشان را ایجاد کنند و بتوانند سهمی از درآمد تبلیغاتی که این صنعت را پیش می‌برد، بدست آورند.

در کسب و کار، یک نیاز برای ایجاد محتوای “باحال” وجود دارد. به همین دلیل، بسیاری از بازاریابان گران‌قیمت استخدام می‌شوند تا مقدار زیادی از محتوا را تولید کنند به امید این که قسمتی از آنها «پربیننده شود». بازاریابی محتوا یک حوزه ی ناپایدار است. شرکت به تغییر فرهنگی نیاز دارد و لازم است ساختار شرکت تغییر کند تا آن را پایدار سازد. آینده بازاریابی محتوا وابسته به محتوایی با کیفیت بالا است، که توسط افرادی که در شرکت‌ها کار نمی کنند، تولید شود. آینده بازاریابی محتوا بازاریابی افراد تاثیرگذار است.

در مطالعه ای در LinkedIn، برندها ادعا کردند که پنج چالش بزرگ بازاریابی محتوا دارند:

– کمبود زمان و پهنای باند (۵۱٪)

– تولید تنوع کافی در محتوا (۵۰٪)

– تولید محتوای جذاب (۴۲٪)

– اثربخشی سنجش (۳۸٪)

– ایجاد محتوای سازگار (۳۴٪)

آینده بازاریابی محتوا

اما با این شرایط آینده بازاریابی محتوا چگونه خواهد بود؟ در آینده باید چگونه محتوایی تولید کنیم تا بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم؟

این سوال تنها یک پاسخ دارد: ما باید محتوای کلیکی (تولید محتوای تنها برای دریافت کلیک بیشتر) کمتری تولید کنیم و بجای آن محتوای با کیفیت ایجاد کنیم.

ما باید یاد بگیریم که داستان‌های کمتر، اما بهتر بگوییم. انجام این کار اطمینان حاصل خواهد کرد که آنها در هنگام انتشار تاثیرگذار خواهند بود.

در نهایت، ما باید به سمت تولیدکنندگان محتوا برای تولید این داستان‌ها برویم.

در حال حاضر صدها هزار نفر از سازندگان محتوا حرفه‌ای آنلاین که به دنبال پول هستند وجود دارند.

تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی از توانایی آنها برای ایجاد محتوا استفاده می‌کنند.

کسب و کارها به آنها پول می‌دهند تا در مورد کسب و کار در یک قرارداد معاملاتی، محتوا تولید کنند.

ادامه مطلب: آینده بازاریابی محتوا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۱
ناصر عبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی