تولید محتوا تخصصی

تولید محتوا تخصصی رشته مورد نظر شما

تولید محتوا تخصصی

تولید محتوا تخصصی رشته مورد نظر شما

کلمات کلیدی
شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۲۶ ق.ظ

کار مدیر محتوا چیست؟

توصیه ها برای شروع این کار

۱- قرارداد خود را بسیار دقیق و با نکته سنجی دقیقی بررسی کنید، امضا کردن خیلی از چیزها اصلا به نفع یک مدیر محتوا نخواهد بود و این رو باید روز اولی که در نقطه شروع پروژه هستید به یاد داشته باشید و نه آن زمان که کارفرما به هر دلیلی از شما ناراضی می‌شود که در اکثر شرکت‌ها به دلیل خاله زنک بازی! این مسائل امکان رخ دادن دارد. پس دقت کنید که چه مواردی را می‌خواهید و به چه مواردی باید نه بگویید تا پشیمانی باز نیاید به کنعان غم مخور!

۲- در قراردادی که تنظیم می‌کنید به هیچ عنوان زمان برای انجام هر کاری تعیین نکنید. دنیای محتوا و سئو به هیچ عنوان زمان بر نمی‌دارد و نمی‌توان گفت که فردا به رتبه یک خواهید رفت یا خیر و هر کسی هم که از شما زمان خواست بدونید آدم غیر منطقیه و باید اون رو فراموش کنید چون از فردای شروع قراردادتون تلفن‌های فرد مورد نظر به شما شروع خواهد شد که چرا یک نمی‌ریم؟! و شما باید پیوسته بگید صبور باش و صبوری کن! پس زمان اصلا برای هیچ کاری تعیین نکنید.

۳- از آمار چک و سفته خبر دارید؟ به هیچ عنوان چک یا سفته‌ای را به کارفرما ندهید. اینکه به شما می‌گند این چک ضمانت اطلاعاتی است که ما در اختیار شما قرار می‌دهیم در واقع در حال پیاده سازی دامی عظیم برای شما هستند که بتونند شما را پایبند به خواسته‌های افراطی خود کنند. پس دقت کنید کسی که از شما این موارد را خواست به هیچ عنوان آدمی با ذهنی سالم برای پیشبرد پروژه نیست و امکان داره شما رو به هر دلیلی اذیت کنه و در این صورت این کار رو کاملا فراموش کنید. شرکت‌های با اصالت هیچ وقت از شما این چیزها رو نمیخواند حواستون رو خیلی جمع کنید.

۴- هیچ موقع نا امید نشید در دنیای یک مدیر محتوا هیچ زمان پایان و بن بستی وجود ندارد و شما همیشه می‌توانید از استراتژی تولید محتوا متفاوتی استفاده کنید که این استراتژی‌ها با یک پروسه دیجیتال مارکتینگ همراه خواهد شد و شما را به مقصد مورد نظرتون می‌رسونه.

ادامه مطلب: وظایف مدیر محتوا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۱
ناصر عبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی